jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Mot Smålandet..

Kategori: Allmänt

Vanligtvis så somnar Liam på max 25 min om kvällarna.. Men ikväll måste ha varit rekord o trotts!
Det tog säkert 1,5 timme inna han kom till ro och kunde somna..
det skulle bajsas, kissas, bajsas lite till och så var han tvungen att berätta både de ena och det andra innan han kunde slappna av...
Det slutade i alla fall med att mitt tålamod tog slut och nu i efterhand får jag så dåligt samvete, det måste vara en sjukt jobbig omställning för honom att få ett syskon och han testar alla gränser som går att testa..
jag har tålamod men ibland önskar jag att det fanns mer tålamod att ta av...

Det har späregnat här hela dagen så vi har spengaderat den på bästa möjliga sätt, innomhus!
tvättat, packat och bakat knäckebröd.
En sväng till BVC för att mäta och väga Milla som följer sin kurva
51 cm lång och 3540 g

syster yster har varit här och ätit middag med oss, lax!
Vi får passa på att äta fisk när Tobbe jobbar.. jag gillart och han gör de inte!!

Imorgon blir det en heldag i Hultsfred.. trevligt!
Sen blir det Vimmerby resten utav helgen och förhoppningsvis ett besök på ALV om vädret tillåter!

Nu väntar sängen, jag ät trött!!

Kommentarer

  • Gordi säger:

    Känner igen det dära..här heter det...måste kissa, torka näsan, måste krama osv...så jag förstår dig. Ha så kul i Småland, ses på måndag...vi kan oxå komma då vid 11, kram

    2010-05-12 | 22:42:58
  • Evelina säger:

    Kul att ni oxå kommer.. Kram

    2010-05-13 | 10:29:34

Kommentera inlägget här: