jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Mothers Day!

Kategori: Allmänt

Idag ahr det regnat i stort sett hela dagen i Malmö, lite ledsamt om ni frågar mig..
Framför allt så blir vår son aningen rastlös av att vara inne en hel dag och jag tycker inte att det är speciellt roligt av att vara ute och bli dygnsur... Enligt mig finns det dåligt väder, och inga bra kläder...!!
Tobbe har jobbat så förmiddagen spenderade jag och kidsen tillsammans med syster yster som kom hit och åt frulle med oss.. Därefter begav vi oss neråt stan för lite shopping, men Liam tycker ju inte att det är speciellt roligt at gå i affärer så det blev en fika och en snabb-glutt på H&M och Claes Ohlson. Jag blev en brödform, ett cykellås och en Milla-klänning rikare;)

Barnen har firat mig med både blommor och paket idag, jag fick ett paket från Elizabeth Arden med en massa produkter för hela kroppen så nu ska jag bli snygg till sommaren..
Det bjöds även på plankstek.. Snälla barn man har;)
Som tack för allt bakade jag världs-goa muffins som var väldigt uppskattade. Som tur var blev det ett par över som jag kan smaska i mig imorgon..
Tanken var att jag skulle baka bröd ikväll men efter att ha dammsugit och satt mig ner i soffan så sitetr jag rätt bra och har tänkt om..
Brödet får vänta till imorgon och istället ska jag fixa med alla fotoalbum, det är verkligen ett evighetsprojekt som aldrig tar slut.. man ligger hela tiden efter!!

Annars då?
Igår spenderade vi förmiddagen i bokskogen där vi grillade och lekte på lekplatsen som finns där, Liam var dock lite besviken och undrade vart rutschkanan var..
Eftermiddagen gick utav bara farten, vi sov en sväng, handlade lördagsgodis, kollade in alla karuseller i parken och lekte lite på lekplatsen.. Därefter kom Fredde & Charlotte hit och bjöd på middag, lyxigt värre=)

På väg ner till stan i dag så möter vi en hund (av det fulaste slaget) och Liam säger när vi möter den..
"De va en snygg hund, sån vill jag ha"
Sötis!!

Bilder kommer, en annan dag!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: