jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Att bjuda skator och andra as på lussefika..

Kategori: Allmänt

Jag upptäckte innan idag att vi hade lussebullar i frysen, från förra året?!?
Hur kan vi inte ha ätit upp dem?

Jag har planer på att baka nya till helgen och och ville göra mig av med de gamla så jag föreslog för Liam att vi skulle gå till Pildammspaken och mata fåglarna..
Liam nappade på ideén, men frågade ca 100 ggr varför fåglarna skulle få bullar och inte han..

Väl i parken hittade vi söta änder men så fort vi började mata dem så blev vi attackerade av både fiskmåsar och skator.. Jag vill inte ge mina goda bullar till fula och äckliga fåglar, speciellt inte när de ska vara så närgångna och typ flyga på oss.. As!

Liam tyckte i alla fall att det var roligt, även om han åt mer lussebulle än vad han matade fåglarna..

När bullarna var slut så gick vi på majskrokarna och de verkade oxå gå hem bland asen...

Kommentarer

  • Lucas säger:

    Nu säger jag godnatt! Hoppas du har haft en bra dag :P

    2010-11-17 | 21:04:54
    Bloggadress: http://modegrabben.blogg.se/
  • evelina säger:

    What??

    Vill du värva läsare till din blogg så är du helt fel ute...

    2010-11-17 | 21:08:45
  • Maria säger:

    Kan man få komma och käka en bulle eller två?

    2010-11-18 | 10:03:00
    Bloggadress: http://bubbledayphoto.blogg.se/
  • Evelina säger:

    Såklart... Har försökt ringa dig. Ring mej!

    2010-11-18 | 11:12:14

Kommentera inlägget här: