jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

En tanke (att fortsätta tänka på)

Kategori: Allmänt

Har funderat på det här med ammningen, på att sluta alltså..
Ibland kan det gå en dag utan att jag tänker på att amma. Jag glömmer bort det helt enkelt och Milla frågar heller inte efter det.
Sen finns det stunder, som inatt, när hon är ledsen och vill ha närhet... Hon tystnar så fort jag lägger över henne i vår säng för då förstår hon att hon ska få bröstet.
Mig gör det inget om hon vill snutta lite på natten för att få lite mammanärhet.. det är bara mysigt.
På dagarna är hon inte intresserad, då vill hon ha riktig mat.

Så jag får nog fundera ett tag till och fortsätta med de jag håller på med;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: