jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

första advent och fotografering.

Kategori: Allmänt

Eftersom jag mest blev förbannad över att beställa hem korten som vi tog på barnen för ett par veckor sedan, och fullständigt sket i att göra det så kommer snälla Maria hit imorgon för att fota kidsen.
Jag gillar att jag har en så duktig fotograf i min närhet.

Kul ska det bli.

Att det sen är första advent och skyltsöndag gör ju bara saken bättre. Vi ska för första gången på länge ta med oss båda kidsen ner på stan för en del shopping men mest för att titta på allt fin julpynt..
Liam har vi mutat med att han ska få träffa tomten och åka karusell så nu får vi hoppas på att karusellen som alltid brukar stå på torget juletid finns där även i år, och att tomten sitter på sin stol inne på Hansa och tar emot önskelistor från barnen.
Har jag sagt att jag gillar mutor?

Nu ska jag fortsätta att njuta av kvällen med en flaska vin, lite ostar och "Så mycket bättre" med min andra hälft.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: