jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Härliga fredag och härliga föräldrapeng!?!

Kategori: Allmänt

Natten var lugn.. förrutom att Milla hade lite svårt att komma till ro. Hon var mest bara pratig och låg i sin säng och snackade nån timme eller två innan vi kunde somna allihopa...

Sen har hon sovit hela natten utan mat och ingen är nöjdare än jag. Liam hade visst varit vaken och gått ut och lagt sig hos mormor i soffan. Förstår om det har varit trångt. Mamma hade fått hålla sig i bordet för att inte trilla ner på golvet. Liam är ju den som brer ut sig kan jag lova, och ligga still är han inte heller så bra på..

Inga spyor i alla fall så jag måste ner i tvättstugan och ändra tvättiden. Tack för den!

Milla sover och jag väntar på Anna. Vi ska ner och göra stan. Jag har en del klappar kvar att fixa och hela plånboken full med rabattkuponger som man ju MÅSTE utnyttja. Så det får bli dagens mission.
En kaffe eller två ska nog oxå hinnas med.

Jag har betalat räkningar och det är alltid lika "spännande" att se hur mycket som återstår av föräldrapenningen när det är gjort. Den är ju inte så saftig som alla vet...
Tur att man har lite besparingar som man kan nalla av då och då...

Härliga fredag!!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: