jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Måndagsmorgon.

Kategori: Allmänt

Milla sover, och har gjort sen klockan nio.. Vanligtvis sover hon bara ngn timme men ibland förvånar hon... som idag!
Vi har tvättid så jag springer mellan lägenheten och tvättstugan, mellanlandar här och dricker lite gott kaffe.

Vi har inga planer för dagen, vilket till en början kändes bra men nu känner jag att jag vill ut, ut i det fina, kalla höstvädret. Det är mycket lättare att komma ut om man har ett mål, någon som man ska träffa eller något som måste göras. Ett alternativ är alltid stan för shopping men eftersom alla pengar är reserverade för kommande helg och Ullared så finns inte det som elternativ.

En prommenad i pildammarna kanske?
Eller bara en prommenad ner på stan för att glo på folk, så får det nog bli..

Måste bara hänga tvätten och slänga in den sista maskinen tvätt...
(jag längtar efter att kunna tvätta när jag själv vill och kan och inte för att jag måste)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: