jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

min fotograf.

Kategori: Allmänt

Jag har en vän/kollega som även jobbar som fotograf. Hon tar fantastiska bilder!
Kolla in hennes blogg där både jag & Milla har fått äran att synas i headern.

Hennes namn är Maria och ni hittar hennes blogg här.
Där delar hon även med sig av bilder från sina photoshouts...

(Bilden är tagen av mig på vår julfest förra året=))

Kommentarer

  • Maria säger:

    WOW sån marknadsföring!

    Trevlig bild du har valt på mig.



    Vi får ta en liten fotografering snart igen! Julkort kanske?

    2010-11-10 | 22:49:22
    Bloggadress: http://bubbledayphoto.blogg.se/
  • Evelina säger:

    ja visst hittade jag en fin bild...=)



    Absolut, säg till när du kan och om du har några roliga ideér. Ska fixa julkläder till kidsen i helgen så sen kanske...

    2010-11-11 | 11:59:14

Kommentera inlägget här: