jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

SATC 2

Kategori: Allmänt

Som jag har väntat och längat efter denna dagen.

Jag är en trogen anhängare till SATC. Jag har hela boxen med alla avsnitt och den första filmen.
Till min stora besvikelse så har jag inte haft möjlighet att gå på tvåan med ammning och barnafödande och allt vad som var i samma tidszon..
Jag har istället förbeställt filmen för att ha den i brevlådan på release-dagen, idag.



Så nu hoppas jag på att kidsen sover, utan uppvak resten utav kvällen för jag vill inte bli störd.
Det bådar inte gott. Jag hör Milla just i detta nu.

Fan!

Kommentarer

  • Annelie säger:

    Åhhh jag vill me se den!! :)

    2010-11-04 | 22:25:04
  • Emma säger:

    Vad är det för långsam postgång? Jag fick min film förra veckan. ;-) Har inte sett de ännu. Väntar till ett väl valt tillfälle.

    2010-11-06 | 15:08:55

Kommentera inlägget här: