jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

söndag morgon

Kategori: Allmänt

Idag vaknade jag av att Milla nöp mig i näsan. Klockan va då 07.57. Skönt!
Jag fick i mig en hel del vin igår och när jag var uppe och blandade välling inatt vid tre så kände jag mig både full och bakis på samma gång. Jag passade på att dricka ett glas vatten och det måste ha gjort susen för idag mår jag prima.

Vi har ätit tomtegröt till frukost (alla utom jag som går på diet och fick ägg) tänt ljus. Vi ahr lyssnat på julmusik och kommit in i julstämmning. Grabbarna är i parken o åker pulka. Milla sover och jag sitter på tradera och inväntar sluttider på diversse olika saker jag jag bara VILL ha.

Maria kommer om ett litet tag och då blir det fototime och lite glöggfika på de. Härliga söndag och första advent.

Kommentarer

  • Jennifer säger:

    Jag vill också ha, och skulle behöva, en egen fotograf! Kul ju :)

    2010-11-28 | 12:50:33
    Bloggadress: http://yenniifer.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: