jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Sumering av helgen.

Kategori: Allmänt

Vi har haft en lugn helg, riktigt skönt måste jag säga.
Igår fick vi ett impulsryck och gick på barnmässan här i Malmö. Lite roligt men kan så här i efterhand undra hur de kunde ta inträde för att gå på en mässa där det enbart handlade om att shoppa...??
Betala för att shoppa lixom?
Jag hittade en Thilde-elefant till Milla som hon ska få i julklapp.. Hur fin som helst!

På plats fanns dessa uppblåsbara bollar. Och självklart ville Liam prova..

Här i väntan på att bollen ska blåsas upp...


In action...


Mumintrollet var på mässan, Liam kallade honom för "monstret"

På kvällen var Anna här, vi åt gott och drack en massa vin..

Idag har Tobbe jobbat. Kidsen väckta varandra imorse med start kl 04.21
Jag bävade redan då för denna dagen, åh så rätt jag hade..
En trött Liam och en ännu tröttare mamma...

Ikväll har vi i alla fall ätit fruktsallad och jag känner mig på lite bättre humör.

Helgen har gått fort och imorgon är det redan måndag, vi har tvättid vilket jag inte ser fram emot. Liam är på dagis och jag skulle vilja tillbringa dagen ute, i det fina vädret...

Jag har en önskan:
Att få sova inatt med bara ett uppvak för välling..
Amen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: