jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Surprise.

Kategori: Allmänt

Jag har inte bloggat på ett par dagar.
jag har haft fullt upp med förberedelser inför kidsens och min suprise-present till sambo/pappa Tobbe.

På onsdag fyller Tobbe år och jag har sedan ett par månader tillbaka bokat in oss på Ystad Saltsjöbad, fixat barnvaknt osv..
Och igår var det alltså dax.

Jag hade bjudit hit syster på en lunch (för att sen stanna och barnvakta).
Så efter maten fick Tobbe ett paket med texten hotelnatt, god mat, trevligt sällskap, bubbel och sovmorgon.
Jag hade packat våra väskor i förväg så vi packade in oss i bilen och åkte mot Ystad..

Vårat senaste dygn har mestadels bestått utav spaande, god mat, massa sömn och egentid.
Det har varir hur bra som helst och jag kan verkligen rekommendera alla att åka dit.



Jag känner mig utvilad och kan inte komma ihåg när jag kände den känslan senast..
Härligt är det i alla fall och jag njuter. Att få vakna klockan nio utav väckarklockan är lyx!

Dottern har sovit utan oss för första gången i sitt lilla liv, och det hade gått bra, lite spyincedenter och gnäll bara...
Men en sak är i alla fall säker.. Hon hade saknat sina föräldrar för det leedndet som jag fick när jag klev innanför dörren, de kan jag leva på länge..
När jag tog upp henne i famnen så la hon huvudet mot bröstet och bara mös, efter 10 sov hon...
Lilla tjejen!!

Liam blev hämtad av mormor på dagis idag och när han kom innför dörren här hemma så skrek han rakt ut
-MAMMA, vart är du??
Tror att även vår kille hade saknat sina paranteser..

Såå skönt och behövligt att komma iväg, men såå underbart att få komma hem till mina älskade barn.

Kommentarer

  • Victoria säger:

    Ja, Liam och jag blev osams några gånger och då frågade han extra mycket efter er för då ville han inte leka med mig längre sa han. Hans "bysse" ligger förresten ovanpå köksskåpen.

    2010-11-22 | 21:44:41
    Bloggadress: http://tojis.blogspot.com
  • Evelina säger:

    Haha.. Ja vu såg det o frågade varför. Han sa att han hade slagit dig med den...??

    2010-11-22 | 22:10:38
  • Victoria säger:

    Inte riktigt, men han kom nära mig och Milla när han viftade med den så jag sa till honom att sluta. När han fortsatte tog jag den från honom och då slog och knuffade han mig. Skrek och var "ittearg" i säkert tio minuter tills han insåg att jag inte tänkte ge mig.

    2010-11-23 | 19:35:44
    Bloggadress: http://tojis.blogspot.com

Kommentera inlägget här: