jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Been there.. done that..

Kategori: Allmänt

Jag är inget fan av Museér. När vi var i london för ett antal år sedan så fick min mamma o syster dra med mig på TATE. Jag förstår lixom inte tjusningen med att gå och glo på en massa tavlor av saker som man ändå inte kan se vad de föresteller.. typ!
Men idag har jag gjort det igen. Varit på museé alltså.
Inte för min egen skull, utan Liams..

Tekniska museét skulle tydligen ha ett lekrum med en massa klätter-båtar för kidsen. Vi mötte upp Alex och hennes kids och traskade dit. Mycket uppskattat av de små.
Själv tyckte jag mest att det såg tråkigt ut, lite depprimerande.. typ som museér!
Usch vad jag låter negativ men de är verkligen inte min grej...

Men nu har vi i alla fall varit där och vi lär nog gå dit fler gånger i höst när regnet öser ner och Mlamö håller på att blåsa bort.

Nu DH.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: