jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Bomben kraschar..

Kategori: Allmänt

Haha.. så många som har varit nyfikna idag;)

För ett apr veckor sedan blev jag tillfrågad om ett jobb..

och igår var jag och skrev papper. Så i maj börjar jag min nya anställning på Hela Skåne. Till en början två dagar i veckan för att i Juli börja där på heltid.

Jag är sååå glad!
Det kommer att bli hur bra som helst!

Kommentarer

  • Johanna - Fotoblogg! säger:

    Men gud vad skoj!! Grattis! Varför berätta du inte det när vi fika idag? :D Vad ska du då hitta på där då? Är det också support? Kramar!

    2010-10-13 | 22:21:42
    Bloggadress: http://lionfish.blogg.se/
  • Jennifer säger:

    Grattis till jobbet!

    2010-10-14 | 07:08:39
    Bloggadress: http://yenniifer.blogspot.com/
  • Emilssons säger:

    Vi gillart!

    2010-10-14 | 10:43:04
  • Emma säger:

    Grattis till nya jobbet. Är också nyfiken på vad du ska göra där. Berätta!

    2010-10-14 | 10:45:10

Kommentera inlägget här: