jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Braiga jag.

Kategori: Allmänt

Ibland så...
Har ju min fixardag idag och med tankt på att klockan inte ens har slagit tio så har jag hunnit en hel del redan.
Alla morgonrutiner som att fixa frulle, bädda sängar, gå med Liam till dagis, diskat, tvättat två maskiner. Och nu när Milla sover så har jag satt upp ett par tavlor på väggen i sovrummet, pillat ihop maskros-lampan, rensat bland barnens kläder o plockat undan sommaren för att göra plats för hsten, ringt till både Unionen och Media Markt (som förvisso hade stängt)...

När Milla vaknar så ska det fotas dopkort/tackkort..

Nu ska tvätten hängas.

Kommentarer

  • Annelie säger:

    Shit vad effektiv du varit!! :)

    Själv sitter jag fortfarande i myskläder och har inte kommit någonstanns (och klockan är 13.30).......

    2010-10-01 | 13:35:37
  • Victoria säger:

    Kan man hyra in dig? RUT-avdraget?

    2010-10-01 | 16:04:27
    Bloggadress: http://tojis.blogspot.com

Kommentera inlägget här: