jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Aqua Fantasy

Kategori: Allmänt

I torsdags spenderade vi dagen på Aqua Fantasy.
Vi trodde att vi skulle till Aqua park ,en vattenpark med 5 rutchkanor.. lite lagom stort för Liam.
Istället kom vi till ett utav Turkiets största vattenland med över 30 rutchkanor och hur gigantiskt som helst.
Nästan synd att man hade barnen med sig för man kunde ju inte riktigt åka allt man ville åka;)



I väntan på bussen. En förväntansfull Liam!


En vy från vägen på väg till parken...


Jag och Liam på sjörövarfabbes båt...


Några utav alla vattenrutchkanor..


Jag och Liam på väg upp för att åka ring..


Liam &  jag in action...


Liiite nöjd kille.. (och mamma)!


Öl & glasspaus...


Jag och Milla badar.


Fler kanor..


Tobbe åker fritt fall i 90km/h


Liam i Lagunen..

Detta var ett fantastiskt ställe/resort/vattenpark och jag kan rekomendera alla med barn att åka dit. Ni kommer älska det. Tror att Ellos (Nazar) ordnar resor dit där man bor på hotellet i vattenparken med all inclusive!









Kommentarer


Kommentera inlägget här: