jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Finfix.

Kategori: Allmänt

Jag har inte tid att blogga ikväll, jag städar istället.. lite i alla fall. Har dammat klart i alla rum, skrubbat hela toeletten, finputsat köket och torkat alla lister.
Imorgon blir det golven som får sig en uppfräschning.

Jag vill kunna åka på semester och veta att jag/vi har ett nystädat hem att återvända till.

Städning känns som ett evighetsprojekt, lixom tvätt, disk och borsta tänderna..
Det tar aldrig slut, det ska bara göras om och om igen.. vilket gör de hela jäkligt tråkigt.

Jag hatar måsten, men gud så skönt att ha det gjort.

Kommentarer

  • Victoria säger:

    Äta också. Men det är ju iaf ok ibland :-)

    2010-09-06 | 22:31:41
    Bloggadress: http://tojis.blogspot.com
  • Evelina säger:

    äta är ju roligt, det tråkiga är att komma på vad man ska äta, laga maten o att tänka på att det ska vara nyttigt/inte äta för mycket osv.

    2010-09-07 | 08:34:29

Kommentera inlägget här: