jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Familjememory.

Kategori: Allmänt

Som många vet så är jag ju emellanåt den där pyssliga typen...
Kommer ni ihåg att jag berättade om mitt blanka memory som jag köpt och skulle fixa till..
Sagt och gjort..

Det blev dessutom jättebra..
Så här såg korten ut innan jag påbörjade mitt klipp-o-klistra-projekt...


Resultatet...


Visst blev de bra?
Mina barn kommer i alla fall att älska att spela familjememory!!

Kommentarer

  • Maria säger:

    WOW! I love it! Var får man tag på detta?

    2011-04-11 | 10:21:11
    Bloggadress: http://bubbledayphoto.blogg.se/
  • Charlotte säger:

    Ser att vår familj också är representerad ;)

    2011-04-11 | 12:20:41
  • L säger:

    Jag vill också ha ett sånt!!!!

    2011-04-11 | 13:41:40
  • Evelina säger:

    Lätt fixat. Korten köper man på TIGER i Malmö (eller i någon annan stad) för ynka 20:- och korten beställer man gratis på fujis hemsida där man just nu får 100 bilder gratis...

    2011-04-11 | 21:23:01

Kommentera inlägget här: