jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Nu kör vi...

Kategori: Allmänt

Idag har jag jobbat min första riktiga arbetsdag på snart ett år. Jag har jobbat en heldag från 7.30-16
Det tar på krafterna kan man säga. Jag känner mig mör i huvudet.
Koncentrationen har varit på topp och jag har försökt att lära mig så mycket som jag bara orkade, vilket tar på krafterna när man annars mest spenderar dagarna med att mata barn och byta blöjor.

Har jag sagt att jag gillar mitt nya jobb?
Det gör jag och längtar redan till nästa tisdag då jag kör mitt andra pass.
Känns som att det här kommer bli hur bra som helst - och det gillas skarpt!!

Det enda negativa med dagen var att jag kom hem med två blåsor på fötterna, efter mina nya, snygga skor.
Men ska man va fin får man lida pin heter de visst;)




Kommentarer

  • Maria säger:

    Nämen......vad är detta för bild?

    2011-04-05 | 23:08:30
    Bloggadress: http://bubbledayphoto.blogg.se/
  • Evelina säger:

    Den togs för typ 2 år sen... Då när vu flyttade konen på gatan så det såg ut som du kört på den... har bild på de me=)

    2011-04-06 | 09:07:51

Kommentera inlägget här: