jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

På jakt efter teak...

Kategori: Allmänt

Jaha då har man jobbat klart för den här veckan.
En dag och jag är helt slut i pallet. Det märks att man inte är van att koncentrera sig i 8 timmar framför en dator.

Imorgon kommer första gänget av helgens gäster, på fredag kommer ett gäng till och på lördag kommer den sista helggästen. När de sen åker hem så kommer min mamma hit igen.
Det är påsk och Milla fyller år så vi ska kalasa, umgås och njuta av det fina vädret..

Om exakt en vecka så fyller Milla år och om exakt en månad så är det dagen innan vi får tillträde till vårat hus.
Jag sitter och letar utemöbler.. vilken djungel..
Ingen som råkar ha ett teakbord med sisådär 8 positionsstolar till salu? I så fall är vi intresserade;)
Vi letar även nytt soffbord och ny tv-bänk, ett köksbord och stolar till de...
Varför ska det alltid finnas så mycket att välja bland??
Har varit på IKEA nu ikväll men där finnss inte så stort bord som vi vill ha så det är väl bara att leta vidare...

Jag hade behövt sova tidigt ikväll men känner jag mig själv så lovar jag att att jag sitter uppe och glor på BB även ikväll, precis som alla andra kvällar när man borde gå och lägga sig "tidigare" 

Kommentarer

  • Annelie säger:

    Vi letar också utemöbler! Inte lätt!! Vad det gäller matbord så köpte vi ett jättesnyggt( tycker jag) på svenska hem! Kolla där! Ligger ju nästan vid er.

    2011-04-19 | 22:09:28

Kommentera inlägget här: