jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Köpare sökes...

Kategori: Allmänt

Ikväll är jag härlig trött, så där trött som man bara blir av att vara ute en hel dag..
Jag och kidsen gick ut efter vår tidiga lunch vid 11 och sen har vi varit ute precis hela dagen.. Tiden har t.o.m gått så fort att jag helt glömt bort att Milla borde sova middag...
Med andra ord var det en trött tjej som somnade här ikväll.
Liam har haft lekdejt, grannens Noel har varit här och både lekt och ätit middag. Så skönt nu när barnen kan leka själva, och man kan både ha andras barn och lämna bort Laim ett par timmar utan att den andres föräldrar måste vara med hela tiden. De börjar bli stora de små liven.
Milla övar på sin gång. Idag har hon ökat från 4 steg till typ åtta. Hon går hela tiden, längs väggar, med gåvagnen eller bara genom att hålla i någons byxa och gå bredvid denna. Jag tror att hon kommer gå innan sin ettårsdag om en vecka..
Jag har varit ute på världens skönaste powerwalk nu ikväll. Kände att jag inte har rört på mig på länge så jag följde med Anna och rörde lite på fläsket.. jag fick dessutom mersmak och vill röra på mig mer, mycket mer..!!
Så istället för att sätta ner mig i soffan så ställde jag mig i köket och diskade alla krukor/vaser som vi äger och har, nu har jag dessutom packat ner dem i kartonger och vi är ännu ett steg närmare flytten.
Sakta men säkert går det framåt.. Vi försöker packa/sälja lite varje dag.
På tal om att sälja, ingen som behöver en MALM garderob från IKEA i ek, eller en stor RUND matta (röd), även den från IKEA, eller ett TROLL väggskötbord (vitt).
Garderob med spegel.
Matta från IKEA
Väggskötbord trä, vitmålat.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: