jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Härliga helg - som inte ens har börjat...

Kategori: Allmänt

Jag har snart jobbat klart min första hela vecka på nästan 1,5 år.
Det har gått galet bra men jag tackar för en lugn start då man känner att man inte har vanan inne.
Det märks speciellt på kvällarna, så fort jag lägger huvudet på kudden så somnar jag i samma sekund. Trotts detta har jag försökt att vara lite effektiv om kvällarna, såsom att åka en mil på inlines igår, därefter rensa allt ogräs i trädgården samtidigt som mannen klippte gräset - för att sen avsluta med att städa huset. Sånt gillas!!
I helgen händer en massa kuligheter. Det börjar redan i eftermiddag när vi ska in till stan för mat och häng med goa vänner.
Imorgon packar vi in oss i bilen och åker mot Båstad. Där väntas sol, båthäng och förhoppningsvis årets första bränna.
Övernattning i Halmstad står oxå på schemat, lixom Ullaredsshopping och innebandy..
Allt detta blandat med olika vänner av alla dess slag. Jag gillar´t!!
Jag känner att det här kan bli bra, riktigt bra!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: