jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Henka till Danmark...

Kategori: Allmänt

Idag har Tobbe varit och fiskat.. dock kom han hem utan fångst...

Jag och barnen  har haft en riktig hemmadag, myst i soffan, badat, tittat på film, handlat lördagsgodis.
Nu när man är igång med jobberiet så vill man verkligen ta vara på varje sekund med kidsen när man väl kan. Och idag har det alltså varit en sån dag.
Ikväll har vi bakat diverse kakor, Liam och jag. Milla skulle såklart oxå vara med på ett hörn och klättrade upp på bänken där hon sen gjorde allt, verkligen allt för att få smaka på att ingredienser.. socker, mjöl, smör osv...
Resultatet blev Kolakakor, Choklad chip cookies och två kladdiga barn.
Imorgon är det full rulle, igen...
Vi ska till Danmark för att henka. Vi ska besök Carlsberg och Zoologiska museet där vi ska svara på frågor och lösa problem, för att sen avsluta dagen på Bakken med en massa karusellåk och annat kul. Vi är 3 bilar med folk, mest kollegor från mitt jobb. Maria ska med och fota för kommande marknadsföringa av just Henka. Jag och min familj ska agera fotomodeller, samtidigt som vi ska njuta av en dag i Danmark.
Allt är packat och klart, bara massäcken och kaffet som ska kommas ihåg imorgon..
Nu blåbär med hallon, där grädde får agera tillbehör;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: