jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Take off.

Kategori: Allmänt

Nu är allt packat och klart..
Var sak har sin plats i två proppfulla back-packs-ryggsäckar... Jag kan inte förstå hur mycker saker som man verkligen MÅSTE ha med sig när man ska ut och resa med två barn...

Vi har i alla fall inte resfeber, jag har aldrig haft det så jag vet inte hur man gör. men folk frågar så det är väl lika bra att lugna alla här på bloggen...
Jag förstår inte varför man ska stressa upp sig bara för att man ska ut på lite äventyr..

Upptäckte dessutom att receptionen på jobbet har klickat ut min mobil på semester och vidarekopplar alla som ringer till min kollega Maria.
Jag ringde och bad dem ändra på det - men det lyckades de tydligen inte med.
Så vill ni nå mig får ni göra det genom Tobbe.

Till alla tjuvar och brottslingar kan jag bara informera er om att vi har både husvakter och larm - så håll er borta!!

Nu kallar sängen för om ett par timmar ringer klockan och då är det dags att gå upp igen för att bege oss mot Kastrup.

Kommentarer

  • Greger säger:

    Hej hej. Jag har hittat en kamera för ett par veckor sedan i bunkeflostrand.

    Efter lite detektivarbete har jag luskat fram att det är Lisette och Johans kamera. De har en son som heter Melker.

    Om någon läser detta och känner igen Johan och Lisette kan ni väl bara informera dom om detta och be dom maila mig.

    //Greger

    [email protected]

    2011-08-27 | 15:47:46
  • Johanna - Fotoblogg! säger:

    Shit vad kidsen växer fort! Milla är ju lilla flickan nu! Så himla söta är de. :) Får hoppas att trotsperioden går över fort bara.



    Ha en riktigt skön semester! Kram!

    2011-08-27 | 23:33:33
    Bloggadress: http://lionfish.blogg.se/

Kommentera inlägget här: