jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Förmåner utan att jobba;)

Kategori: Allmänt

Igår var jag och fikade med vänner/kollegor på kvällen och idag har jag lunchat med ett annat gäng från jobb..
Det har skvallrats en del och jag är uppdatterad om allt vad som händer och sker, alltid lika roligt=)

En annan rolig sak är att jag pratade med Maria, min vän/kollega och personliga forograf, och fick då veta att vi ska till Budapest, med jobbet.
Flyget är betalt och vi ska vi bo på 5-stjärnigt hotell.. Jag gillar´t!!

Det roligaste är att jag redan har hunnit med en Prince-konsert med nya jobbet och blivit bjuden på en utlandsresa, utan att ens ha jobbat en enda timma...
Men eftersom jag börjar i maj (med att jobba 2 dagar/vecka) så kommer jag hinna jobba 2 dagar innan vi ger oss av;)

Hej Ungern och hej Budapest!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: