jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Helgen som var o bloggtorka.

Kategori: Allmänt

Jag har bloggtorka. Tur då att jag åker till Smålandet imorgon för då brukar jag ju ändå vara kass på bloggandet.

I fredags kom Tobbe hem, till familjens stora förtjusning. Vi hade saknat honom allihop.
I lördags var vi en sväng hos syster yster o drack kaffe innan vi åkte hem för att svida om och ladda upp med mat och vin inför kvällen. Mia Skärengers: Dyngkåt och hur helig som helst. Så sjukt roligt & sorgligt på samma gång. Imponerade och såklart svinbra!! Jag älskar henne och allt hon gör!!

Efter showen blev det kompishäng på restaurnang med gott vin och en massa prat. Lyxigt att få klä upp sig och jag älskar att få gå i högklackat och känna mig lite snygg!!
Vi var hemma 03 och jag sov till 11 idag. Skönt!!

Idag har vi umgåtts med kompisar efter att ha trott att vi skulle träffa föräldragruppen.. väl där så insåg jag, efter att ha tittat på smset att det var nästa söndag. De var såklart inte hemme och Liam blev sjukt besviken. Vi löste problemet genom ett spontanbesök hemma hos Alex & Pelle med kids. Mycket uppskattat av alla!

Jag har även fikat och pratat med en kändis idag, utan att ens veta om det, till att börja med.. haha, typiskt mig att vara sjukt dålig på både namn och kändisar.

Ikväll åkte Tobbe åter igen till Sthlm. Imorgon åker jag, kidsen och min mamma till Smålandet för att spendera några dagar innan vi kör vidare mot Jönköping för kusinmys till helgen. Skön vecka!!

Kommentarer

  • Maria säger:

    Vilken kändis?

    2011-02-28 | 00:26:17
    Bloggadress: http://bubbledayphoto.blogg.se/
  • Evelina säger:

    Jag är inte förvånad att det var just du som frågade;)

    2011-02-28 | 08:48:02
  • Jennifer säger:

    Jag vill ockås veta vilken kändis det var!



    Btw.. Du har en liten grej på min blogg att hämta :)

    Kram

    2011-02-28 | 14:13:49
    Bloggadress: http://yenniifer.blogspot.com/
  • Evelina säger:

    En utav medlemmarna i The Ark.

    2011-03-06 | 21:40:38

Kommentera inlägget här: