jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Helgens planer.

Kategori: Allmänt

Vi hade en uppbokad ehlg med en massa kompishäng men eftersom alla tycks vara sjuka så är nästan alla dejter inställda. Kvällens planer blev inte av, vi skulle haft folk här men det blev framskjutet... istället sitter vi här i soffan (med varsin dator), slöglor på teven samtidigt som jag bloggar och lägger ut saker på tradera. Tobbe är mest på fejjan tror jag...

Imorgon skulle vi ha träffat bästa Gordan me familj med de sprider maginfluensa så dem vill vi inte träffa i dagsläget... På kvällen ska vi till åkarp där det bjuds på middag och trevlig häng. De har oxå smitta hos sig men av en annan sort så den risken tar vi...

Så imorgon förmiddag har vi alltså inga planer... hör av er någon om ni vill umgås!! Liams plan är såklart att äta lördagsgodis.

På söndag skulle Tobbe ha åkt till Linköping på kvällen för att jobba ett par dagar, men vi ändrade om, bokade in hela familjen på ett hotell och sticker sön morgon. Tanken är att vi ska till äventyrsbadet (någon vimmerbybo som vill hänga på, hör av er).
När Tobbe sen ska jobba mån och tisdag så packar jag in kidsen och mig i bilen för ett par dagar i Vimmerby. Vi stannar till onsdag i byn och jag ser fram emot vårt lilla miniäventyr!!

trevlig helg!!



Kommentarer

  • Emma säger:

    Typiskt att vi har flyttat ifrån Linkan. Ha det så kul på Äventyrsbadet.

    2011-02-05 | 09:14:20
  • Charlotte säger:

    HÄRLISCH! Jag ser fram emot att träffa DIG!

    Kram

    2011-02-05 | 10:23:09
    Bloggadress: http://cljungberg,blogspot.com
  • Evelina säger:

    Tack Emma, det ska vi=)



    Vi ses i nästa vecka Challe!!

    2011-02-05 | 14:53:06

Kommentera inlägget här: