jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

söndag.

Kategori: Allmänt

Vi har haft besök hela helgen och jag har tagit en paus från mitt databeroende.. Som tur är så har jag ju min iphone där jag kan hålla mig uppdatterad på det mesta.

Med Milla och hennes lilla hand är det bara bra, det märks knappt att hon har skena/gips. Hon kryper på som vanligt, reser sig mot allt och är gladare än gladast. Bandaget börjar bli riktigt äckligt, typ svart eftersom hon äter med händerna och hon vägrar plastpåse på handen..
Jag ska till bvc på tisdag och hoppas på att de kan hjälpa mig att byta ut det snuskiga bandaget mot ett nytt!!



Liam har provat på att spela på vårat Xbox idag. Han är såld!
Han bara älskar ju att spela på allas iphones när de är här och även bollibompa-spelet på Svts hemsida så att tv-spel skulle bli en hit visste vi ju redan innan...
Att det sen är skitsvårt och att han inte kan är en helt annan sak.. Han får väl öva någon gång då o då...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: