jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Att ställa sig upp.

Kategori: Allmänt

Milla har varit ledsen i snart 1,5 timme - separationsångest skulle jag tippa på.
Hon somnar efter vällingen men sover bara någon halvtimme innan hon vaknar o bara är för pigg/nyfiken för att somna om.
Ikväll vägrade jag att ta upp henne efter att ha försökt att få henne att somna om ett antal gånger..
Hon tjöt!

Nu när jag gick in så hade hon ställt sig upp i sängen..
Detta är första gången och måste därför printas ner.

Jag la henne ner och hon somnade bums så nu tror jag att hon tjöt av chocken, chocken att kunna ställa sig upp, helt själv från liggande...

Idag är jag tacksam för att vi sänkt sängen (för bara ett par veckor sedan)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: