jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

En framtida bowlare kanske?

Kategori: Allmänt

Den här helgen har varit en riktig slappehelg, mest för att jag och Milla har varit sjuka. Sen att hela familjen har sömnbrist är en kanske en annan anledning...

Milla kissar fortfarande med stjärten och allt hon stoppar i sig kommer ut lika fort igen..
Idag har jag i alla fall köpt hem vitt bröd och blåbärspurré och hon äter med god aptit.. Förutom middagen som hon glatt åt, men som kom upp lika fort igen (framvägen)...
Hon är ändå pigg och aningen gladare idag...

Jag mår mycket bättre och min feberfrossa är borta, skönt de!!

I eftermiddag har Lim haft sin premiär i bowlinghallen. Några kompisar hade bokat en bana och när vi försökte bjuda hem oss själva till dem, så föreslog de istället att vi skulle hänga på till big bowl. Så Liam och Melker tokspelade bowling i en timme. De hade hur roligt som helst och vi vuxna njöt mest bara av att se hur kul de faktiskt hade. Vi beställde in olika juicer så kidsen hade sitt egna lilla "drinkbord"...
Liam har pratat om den här bowlingen hela kvällen och har frågat ett antal gånger om vi inte kan spela en gång till..!!
Än så länge så funkar "en annan dag" otroligt bra...!!

Passar även på att gratta Mamma som fyller år idag.. Grattis till dig!!

Nu ska jag inta soffläge.

Kommentarer

  • Annelie säger:

    Naw stackars Milla med röd rumpa. Elias hade samma för 2 veckor sen, och jag fick köpa puder tillslut. Salvorna hjälpte inte mer. Men pudret gjorde underverk!:)

    2011-01-31 | 10:14:22
  • Lisette o Melker säger:

    Hej vänner!

    tack för igår))jättekul att ni ville hänga med!!

    ja våra grabbar hade verkligen kul))

    och snart ska vi dricka sprit ihop tycker jag))

    ha det gott och hälsa familjen!

    kram

    2011-01-31 | 14:54:36

Kommentera inlägget här: