jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Fredag från ett grått o tråkigt Malmö.

Kategori: Allmänt

Gårnattens händelser då barnen sov sig igenom hela natten utan att väcka oss var en engångsförteelse...

Jag sitter här med mitt morgonkaffe (varför är alltid första koppen godast?), Milla sover och Liam tittar på Koalabröderna..
Det är skittråkigt väder ute, det snöade igårkväll och sen har det regnat så det är sådär grått och tråkigt ni vet..
Vi, eller jag har dessutom tvättid så jag skenar mellan lägenheten och tvättstugan med mängder tvätt..!!

Något positivt med dagen är att jag har ett paket och hämta, med kläder från polarn och pyret som Mills ska ha.. Paket är alltid roligt, även om man vet vad som är i...
Vi är dessutom bortbjudna på middag och bara tanken på att slippa laga mat (eller framförallt komma på vad vi ska äta) gör mig glad...
Det är fredag och Tobbe är ledig i helgen... Tjohooo!!
Anna fyller år och ett stort grattis till henne... Hipp, hipp hurra!!

När Milla vaknar så ska jag packa på oss diverse kläder för att kunna vara ute i det här tråkvädret, och gå till någon lekpark.

En annan positiv sak med denna dag är att det är fredag, veckan absolut bästa dag!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: