jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Hemma.

Kategori: Allmänt

Vi är hemma efter 1,5 vecka i Smålandet. Ingen är gladare än våra barn. Liam skulle leka med alla sina leksaker på en och samma gång och Milla låg mest bara och mös på den röda mattan i hallen, hur lycklig som helst.
Vi orkade inte laga middag så det fick bli pannkakor, även de uppskattat av barnen.

Liam har fått öppna en sen julklapp, en riktig bilbana med ferraribilar. Tobbe har byggt ihop den och Liam har varit i extas hela kvällen...

Jag har packat upp alla julklappar, herregud vad saker. Tack alla!!
Imorgon blir det röj på Liam rum. Ut med det gamla och in med det nya.

Det var länge sen jag var så trött som jag är ikväll. Det har varit en omtumlande vecka med både roligheter och tråkigheter...
Min säng känns väldigt lockande och det dröjer inte länge innan jag ligger där..

Jag har ca 300 kort som jag lyckats ta trotts sjukdom o annat tjaffs med de får vänta till en annan dag.

Go Natt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: