jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

i rensartagen.

Kategori: Allmänt

Tänkte precis skriva att vi inte gjort ngt speciellt idag.. Men i samma sekund så slog det mig att det är först nu som jag sitter ner på hela dagen (förutom för matintag)..
Eftersom våra barn gör allt annat än att sover om nätterna så har jag ahft skallebank och Tobbe migrän. 
Trotts dunkande skallar så har vi hunnit med att hämta hem mitt efterlängtade paket med försenade julkappar, varit på Willys och handlat, varit på ILVA för att titta på ett stort matbord till huset (som vi visst köpte), fikat, varit på värnhems outlet och sist men inte minst rensat förrådet i källaren. Och då menar jag verkligen gått igenom varenda liten sak. Hälften ska kastas/säljas...

Jag är skit slut, både i kroppen och knoppen. Hade tänkt att lägga in en bild på det fina bordet men jag orkar inte, kanske en anna dag..

Milla reser sig som sagt mot allt, idag släppte hon tom med taget med båda händerna, om det bara var för en sekund..
Ska det gå i det här tempot så springer hon om en vecka;)

Liam är mest ittearg, ittehungrig, ittekissnödig, ittetrött.. (itte står alltså för jätte...)
Och antingen så älskar man någon eller något eller så gör man det inte..
Som igår när vi åt fisk med potatismos:
- Jag älskar inte fisken
- Jag älskar inte potatismoset
- Jag älskar inte morötter osv..

Och får han inte som han vill eller bara det att han blir tillsagd så får man som svar..
- Nu är jag ittearg på dig. Jag vill inte leka med dig!

Skittråkigt inlägg, men jag är skittrött och orkar inte tänka.

Kommentarer

  • Jennifer säger:

    Jag ser fram emot att träffa Liam! Det låter som att han är ittelik min son :)

    2011-01-13 | 07:24:40
    Bloggadress: http://yenniifer.blogspot.com/
  • Evelina säger:

    Haha.. jag med ser fram emot att träffa er. Antar att grbbarna är rätt lika så del blir nog en hel del "itterg" och "jag vill inte leka med dig.." sötungar!!

    2011-01-13 | 09:48:04

Kommentera inlägget här: