jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Jag gillar´n

Kategori: Allmänt

Min plan för kvällen var att fixa med foton... vilket inte alls känns lockande eftersom jag ligger efter och ska precis påbörja vår turk-resa från september...
Jag vill framkalla nya kort och bara vara i nutiden...

Jag tar helt enkelt tag i det en annan dag, när jag känner för det!

Istället sitter jag här men datorn i knät, spanar på blocket samtidigt som jag budar på både det ena och det andra på tradera. Jag är beroende!
Just nu letar jag efter fleece-jackor från POP till barnen. Ingen som har en röd 74 el 80. Eller en svart, blå, brun, grön i storlek 104 till salu??
Jag är även ute efter en massa saker från design house, ett thomas sabo-armband, kuddar från svenskt tenn osv..
Man hittar ju nya vill-ha-saker hela tiden...

Idag, efter en julvecka med en massa svullande (och kräkande), så är det åter dax att ta tag i det hälsosamma livet. No sugar or carbs på ett bra tag. Undrar om det är därför jag har en sjuhelsikes skallebank...?!

Jag bad precis min sambo om att gå ut i köket och fixa ngt gott - jag tror att det vankas fruktsallad. Smarrrigt!

Jag kan dessutom avslöja (för alla er smålänningar som jag inte kunde träffa under julveckan) att jag och barnen antagligen kommer upp igen redan om två veckor. Som det ser ut nu så blir det tis den 18 jan. Då SKA vi umgås!

Nu: Fruktsallad med grädde!

Kommentarer

  • Charlotte säger:

    Kolla annars PoP´s rea...då kan du köpa billigare!

    2011-01-03 | 22:57:17
  • Evelina säger:

    Har kollat, både på nätet o i affären, de finns inte i de färgerna som jag vill ha..

    Kollar vidare!!

    2011-01-04 | 09:55:01

Kommentera inlägget här: