jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Jag och mitt tradera.

Kategori: Allmänt

Jag har egentligen massa att skriva och berätta om, bla Smålandsvisiten i förra veckan. Jag har hur mycket bilder som helst från veckan, när vi badar, umgås och leker.. Men det kommer en annan dag.
Jag har spenderat kvällen på Tradera, inte med att buda utan med att lagga ut barnkläder till försäljning..
Mina försäljningar i förra veckan gick riktigt bra så nu är jag på G känner jag. Lika bra att fortsätta så länga man har lusten och orken...

Imorgon är det kalas, syster yster fyller år så vi ska dit på både mat och tårta.
Innan allt kalajsande så ska jag, mamma och Milla ner på stan. Glo i affärer och sukta efter allt som man vill ha men inte kan få...;)






Go Natt!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: