jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

te och choklad - de e bra skit de!

Kategori: Allmänt

Varje gång som vi är i Vimmerby så köper jag på mig en massa te.. Inte för att det inte finns teér i Malmö, utan för att jag har min absoluta favorit I Vimsebyt. , Det är ett svart fruktigt te som går under namnet Bullerby.
Jag älskar´t!
 
Under min 3 timmar långa prommenad i eftermiddags så stannade jag till på chokladfabriken för att köpa på mig lite lyxig choklad. Smarrigt värre!!

Så nu sitter jag här med mitt goda te och min goda choklad och bara njuter av allt som njutas ska.

Det blev verkligen en sån där bra dag som jag kände att det skulle bli.
En lugn och skön förmiddag, en långprommenad på 3 timmar med trevligt sällskap med ett par stopp för REA på barnkläder och choklad-shopping.
Efter middagen bjöd vi in oss själva till Fam Nilsson på kaffe. Lika trevligt som vanligt!!

Imorgon blir det Andy´s lekland.. som Liam har längtat..!!
Kankse en tur till simhallen med, vi får se hur mycket kidsen (och jag) pallar...

Go kväll!!

Kommentarer

  • Charlotte säger:

    Tack för idag! Trevligt med spontanbesök...

    Kram!

    2011-01-27 | 22:31:52

Kommentera inlägget här: