jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Ut me det gamla...

Kategori: Allmänt

Jag vill börja rensa. Ut med det gamla lixom.
Känns som att det är lika bra att sätta igång så att man kan ta lite i taget.

Jag föreslog igår att vi skulle börja med källaren men min idé var tydligen inte så populär. Samma förslag kom på tal idag men det var tydligen ingen bra idé idag heller...

Istället har jag tagit tag i min debut på Tradera. Jag har bara lagt ut en sak, för att lägga ut en hel drös framöver.. Men jag måste få lite kläm på hur allt fungerar innan..
Jag har även försökt att lägga ut våran grodskål på blocket men den annonsen blir inte godkänd hur jag än gör så nu har jag mailat dem och frågat vad deras problem är...

Jag är på slänghumör, jag vill slänga/sälja all gammal skit som vi inte använder. Ni vet sånt som man ställer undan i fall att det kan komma till användning någon annan gång. Det är ju bara bullshit så det är lika bra att göra sig av med skiten.
Jag börjar med de 5 fulla flyttkartongerna, med barnkläder..

Det kommer säljas en hel del framöver, jag har tom öppnat ett nytt "traderakonto"

Kommentarer

  • Annelie säger:

    Har du några Nova byxor i strl 86 som inte Milla kommer använda så tänk på mig. Jag köper dom gärna!

    2011-01-11 | 09:46:20
  • Annelie säger:

    Och rensa så mycket du kan! Vi rensade innan vi flyttade men det kräver nog en rensning till. Har massor som vi inte vet vad vi ska göra av! Ut med skiten säger jag!:)

    2011-01-11 | 09:48:34
  • Evelina säger:

    Inga i 86.. Sorry!!

    Tänk på att de är STORA i storleken...

    Ska rensa som bara den;

    Kram

    2011-01-11 | 11:25:57
  • Annelie säger:

    Har du några mindre då? Eller bara större?

    2011-01-11 | 22:44:07
  • Evelina säger:

    Bara stl 74 men de är utlånade... O större storlekar!

    Men kolla tradera, där finns både nya o begangnade till bra priser...

    Kram

    2011-01-12 | 10:43:35

Kommentera inlägget här: