jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Hon kryper.

Kategori: Allmänt

Det händer något nytt i Millas liv varje dag nu. Att ställa sig upp i sängen gör hon nu hela tiden. Hon sätter sig dessutom upp från liggande utan problem. Hon ställer sig upp mot mig om jag ligger på golvet.
Idag knäckte hon även krypkoden... men hon blev så chockad när hon lyckades flytta både ben och armar samtidigt så sen låg hon mest på mage och fegade..


Hon är inne i en sur-fas där ingenting är roligt speciellt länge. Att sitta på golvet finns inte, utan då ålar hon sig iväg..
Gåstolen är rolig en kvart eller så sen vill hon ur den..
Roligast är såklart att gå omkring och hålla någon i händerna. Då är hon gladfisen Milla.
Mat är gott, men fortfarande ingen barnmat med bitar i..
Hon är väldigt nyfiken på det vi äter och hon smakar gärna på allt.

Hon har äve börjat "prata" mer och mer typ dadada, tittit.. osv. Jag övar och försöker få henne att säga mamma men hon tittar bara konstigt på mig som att jag vore helt knäpp!

Vi kämpar på med 5-minutersmetoden. Ikväll somnade hon efter vällingen men vaknade igen efter en halvtimme så nu kör vi metoden igen..

Kommentarer

  • Victoria säger:

    Snygga brallor!

    2011-01-08 | 01:26:50
    Bloggadress: http://tojis.blogspot.com
  • Evelina säger:

    Hon tackar!

    Köpta på Lindex om du blir sugen på ett par egna..;)

    2011-01-09 | 10:57:42

Kommentera inlägget här: