jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

En tyst minut...

Kategori: Allmänt

Efter vad som har hänt i Norge så kan jag inte sluta att läsa om eländet, om Idoten som gjorde det och varför.
Om alla anhöriga som lider något fruktansvärt och om hur idioten jublar efter varje litet oskyldigt barn som han skjuter.. Hur är han funtad?
Hur kan han sitta och le i bilden efter förhandlingarna tidigare idag??

Frågorna är många och jag gör vad jag kan för att söka svar...

Under den tysta minuten idag här hemma så föll det en tår. Det som har hänt är så sjukt fruktansvärt och jag kan inte låta bli att tänka att ngt sådant faktiskt skulle kunna hända vart som...
Det finns alldeles för många sjuka människor i denna konstiga värld...

Det som är ännu sjukare är att detta säkert triggar andra sjuka människor där ute i världen som i sin tur vill "åstadkomma" något ännu värre...

Mina tankar har de senaste dagarna varit hos alla de anhöriga som förlorat sina nära och kära i Norge...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: