jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Mamma - pappa - son - dag

Kategori: Allmänt

Efter en längre tid med en massa tjat och en son som verkligen INTE lyssnar på något så kände både jag och Tobbe att han kanske skulle behöva en dag med sina föräldrar, utan Milla..
Jag tror att det är jätteviktigt, att umgås med bra ett barn i taget, och att ge den all uppmärksamhet för en dag..
Och jag kan säga att det är STOR skillnad. Liam har varit som vilken (lyssnande) kille som helst. Han har varit superglad och man kunde verkligen se att han gillade läget...
Inte så konstigt kanske med tanke på dagens aktiviteter..
Till lunch blev det fika på kaka och äpplejuice..
Efter lunchen blev det leksaksshopping följt av glass...
Den stora överraskningen var bowling, Liam har spelat det en gång innan och det pratade han om i flera veckor efteråt.
Han är dessutom duktig och slog sin mamma med hästlängder..
- Mamma, du suger...
Och det gjorde jag verkligen. Tobbe fick kämpa in i det sista och slog våran 3-åring med ynka 5 poäng...
Är så glad över mina killar och våran dag idag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: