jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

En helg i goda vänners sällskap.

Kategori: Allmänt

Jag är inte så het på att blogga som ni märker..
Först tänkte jag skylla på att jag glömt datorn på jobbet men efersom vi har två andra så fungerar det inte som ursäkt känner jag...
Jag har helt enkelt njutit utav härligt väder och trevligt umgänge.
Vi har umgåtts hela helgen. Det ena sällskapet har avlöst det andra. Jag gillar spontanbesök och det har vi haft en hel del utav sen vi flyttade. Lovely!

Jag har varit på sommarfest med jobbet..

Jag har varit på mitt livs första joggingtur..

Vi har varit hundvakt åt fina Nova hela helgen..

Milla har lärt sig att skaka på hyuvudet. Liam frågar om maten är god , hon skakar på huvudet och han bryter ihop utav skratt.. vilket även hon gör såklart..!

Liam är dessutom inne i den trottsigaste perioden i hela hans lilla liv. Han gör allt som man inte får göra och idag staplade han och kompisarna stolar i köket för att nå upp till kolapåsen som låg på översta hyllan.
Han hittade dessutom en ajaxflaska i städskåpet och gick loss i hela köket, dvs i lådor, på bordet, stolarna, diskmaskinen, kyl, frys, i kaffebryggaren osv..
Stotra pölar av ajax, så nu STINKER det nystädat här hemma... det är tydligen starka grejor då färgen på en utav våra nya stolar i köket lossnade.. Han srutade dessutom ner lilla Bianca som klagade på att det sved i ögonen...
Behöver jag säga att jag blev arg??
Listan skulle kunna göras lång men jag är alldeles för trött för de..

Istället ska jag njuta av att jag äntligen har fått lite ordning och reda i garderoben och att Big Brother är slut så att jag kan komma i säng skapligt ikväll!!

Tack till alla för en superhelg med underbart väder och en massa gottigheter!!

Go Natt!

Kommentarer

  • Victoria säger:

    Tack för god grillning! Lite jobbigt bara att det inte kunde fortsätta vara helg några dagar till :-)

    2011-06-06 | 23:23:21
    Bloggadress: http://tojis.blogspot.com
  • Evelina säger:

    Ja, jag hade gärna njutit av solen i en solstol i några dagar till...

    2011-06-07 | 19:29:51

Kommentera inlägget här: