jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Har jag sagt att jag älskar klänningar...

Kategori: Allmänt

i alla dess former...
Milla är den som får äran att dressa upp var och varannan dag...

Ursöt klänning med traktorer från lollopard..



randigt från parvel..


Jeankreation från name it


Skön strandklänning från H&M


Cool klänning (från imps and elf) på en cool tjej


Söt som socker... Vet dock inte märket på klänningen.


Ballongklänning från HM

Milla har en ursöt klänning från NOVA STAR som jag bara älskar och lätt skulle vilja ha till mig själv. Av någon anledning så har jag inte lyckats fota den.
Jag tycker att man kan ha klänning varje dag och det finna alltid en bra anledning till att köpa en ny;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: