jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Midsommar i Hjärup.

Kategori: Allmänt

Vi fiarade midsommar hemma, i vårat hus. Anna va här. Likaså syster med kille...
Det var lugnt och städat trotts 3 boxar i olika färger, egengjord snapps, öl och sist men inte minst smaskiga mojhitos=)

Bilder från dagen kommer här:


Vi gjorde ett tappert försök att fånga mig och barnen på en bild...
Liam har valt sina egna snygg-kläder dagen till ära... När jag bad honom att byta till en lite snyggare tröja så fick jag till svar - "Men mamma, den här är snygg ser du väl...??"


En midsommarfin Milla men en ny klänning dagen till ära.


Jag och Milla.


Anna och jag.


Syster, jag Liam o Milla.


Dans kring midsommarstången såklart. Liam hittade en lite äldre tjej som han föll pladask för...


Mills & Anna.


Min snygga karl.


Dukat och nästan klart inför kvällens grillning

Hoppas att ni oxå hade en mysig midsommarafton!!

Kommentarer

  • Victoria säger:

    Han ville ju faktiskt ta på sig en skjorta innan vi gick och dansade. Tack för trevligt firande och smarriga mojitos!

    2011-06-26 | 21:26:42
    Bloggadress: http://tojis.blogspot.com
  • Evelina säger:

    Ja just de... Hur kan ungen inte äga en skjorta lixom, skandal!!

    Idag fick han i alla fall ett par röda chinos, ursnygga!!

    2011-06-26 | 23:36:58

Kommentera inlägget här: