jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

En dag i shoppingens tecken..

Kategori: Allmänt


Idag har Liam varit på dagis, de hade mest fajtats.. han och grabbarna..!! Jag blir så trött på detta, vad ska man göra, annat än att försöka prata de små liven tillrätta...??

Jag och Milla har hängt på stan, hon tog en lur på 2,5 timme så då passade jag på att gå loss på Designtorget med lite köksinredning. Jag spanade runt på bla ett nytt överkast. ett vitt!
Köpte födelsedagspresent, och ett blankt memory till Milla, där det är meningen att man ska måla egna motiv på korten. Min tanke är att beställa bubbla kort av lite olika nära och kära och fixa ett släkt/vänner memory. Återkommer med bilder på detta.

Efter middagen så gav vi oss iväg hela familjen för att inhandla diverse trädgårdsverktyg, kratta, sekatör osv.. Mycket återstår men vi betar av lite allt eftersom..
I helgen ska vi kolla gräsklippare och annat trädgårdsfix..

Jag har även varit och storhandlat och då menar jag verkligen storhandlat... Shit vad mat man äter och vad saker och ting går åt, hela tiden... O dyrt är de me!!

Kommentarer

  • L säger:

    Vart får man tag i ett sådant blankt memory?

    2011-03-25 | 20:11:03
  • Evelina säger:

    En affär som heter tiger här i Malmö. Jättefint o kostar ynka 20 kronor

    2011-03-31 | 22:36:19
  • L säger:

    typiskt att man bor 40 mil från malmö=(tänkte jag skulle kunna hitta nåt på internet men icke.Vad ska jag söka på?!Jag vill också ha ett sånt. Du har så mycket ideér och ger mig inspiration till diverse saker.

    2011-04-04 | 22:03:16

Kommentera inlägget här: