jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Har jag sagt att jag gillar skor?

Kategori: Allmänt

Förra året köpte jag mig ett par coola träskor från moheda, jag hann använda dem två gåger innan de gick sönder i träklacken.
Jag letade desperat efter ett par nya, mailade moheda (som inte svarade) utan att lyckas.

Nu är de i alla fall tillbaka och igår var jag och hämtade ut skönheterna på posten. Lyckan är total!!
 
Förra årets finingar, i år blev det ett par cerisrosa!!

Snygga juh!!??!!

Kommentarer

  • Helene säger:

    Hei Evelina!

    Hvor har du bestillt de? FINE!!

    2011-03-08 | 14:40:22
  • Evelina säger:

    Hej Helene!

    Hoppas allt är br med dig/er..

    Jag har skickat efter dem från ellos, finns i tre olika färger.

    Ha de gott!!

    2011-03-08 | 20:13:42

Kommentera inlägget här: