jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Min först jobbedag.

Kategori: Allmänt

Idag har jag tydligen jobbat min första dag på 11 månader.
Jag har inte riktigt fattat att tiden har gått så fort och jag har nog inte heller riktigt fattat att jag faktiskt har varit på jobbet idag, inte för att hälsa på, utan för att lära mig mitt nya jobb.
Det kändes kul. Kul med något nytt, fast ändå inte helt nytt eftersom jag jobbat med människorna innan.
Och jobb-biten ska jag nog lära mig den med=)
Jag är ju inte helt ny med tidningsjobb då jag jobbat på Sydsvenskan innan.

Nu har jag en break och ska inte tillbaka igen förrän på tisdag.
Imorgon ska jag och Milla fixa lite på stan, fixa lite här hemma och bara ha allmänt tjejhäng.
Vad helgen bjuder på har jag ingen aning om, förutom att Tobbe ska jobba på lördag...


Jag skulle behöva en barnvakt en lör och sön framöver, gärna samma helg. ett par timmar varje dag dp jag ska dra med min sambo till marknadsbörsen (loppis) för att sälja av våra saker...
Hojta om någon känner sig sugen att anta erbjudandet;)

Nu ska jag fotsätta med min paketinslagning (tradera), klista-in-kort-i-album-projekt samt äta ett apelsin.

Kommentarer

  • Maria säger:

    EEEEEEEN apelsin!

    2011-03-31 | 22:37:13
    Bloggadress: http://bubbledayphoto.blogg.se/
  • Evelina säger:

    Så roligt att jag visste att du skulle kommentera... Haha!!

    2011-04-01 | 08:46:03

Kommentera inlägget här: