jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Today!

Kategori: Allmänt

Idag har vi haft en riktig hemmadag, jag och barnen. Förutom en timme eller två i förmiddags då vi va på öppna förskolan.
Vi har inte varit på ÖF på ett par veckor och det var roligt att se hur Milla växt. Hon gav sig iväg på egna äventyr och verkligen sket i mig. Vid sångstunden så var hon runt hos alla andra, reste sig upp mot andra föräldrar och dansade glatt när vi andra sjöng...

Annars en riktig slappedag...
Milla sov, Liam tittade på teve och jag lästa nya numret av hus & hem och Vi föräldrar.. lite vardagslyx för mig att kunna lägga ner sig mitt på dagen, med två barn hemma, och dessutom läsa en tidning eller två...!!
Vi pysslade lite med klister och småpill... Liam tyckar att det är SÅ kul att limma just för tillfället så han tog slut på ett helt limstift...


Koncentrerad kille..


Gladfisen.


Det nya är att resa sig upp mot benen.. Hon förföljer en och lixom slänger sig om benen...

Kommentarer

  • Victoria säger:

    Åh, finingar! Saknar dem massor, tur att det snart är imorgon.

    2011-03-09 | 22:37:36
    Bloggadress: http://tojis.blogspot.com

Kommentera inlägget här: