jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Typiskt mig...

Kategori: Allmänt


Vi slänger alltid barnens bajsblöjor i svarta hundbajspåsar.

När vi åkte upp till småland senast så bajsade Milla ner sig på Mc Donalds i Växjö, så för att inte få bajs på allt i skötväskan så la jag hennes kläder, i just en sån där hundbajspåse...

Tilläggas bör att hon hade sina favvobyxor på sig...

Väl uppe i smålandet så var det bajserirace och jag la alla bajspåsar runt om i hela mammas lägenhet för att sen samla ihop dem o slänga dem...
Bara det, att av bara farten så tänkte jag ju inte på att i en utav påsarna så låg de nerbajsade byxorna och en body i väntan på att få sig en omgång i tvättmaskinen...

Jag hade alltså kastat favvisarna. Och jag kom på den en dag för sent, när sopgubbarna redan varit där och hämtat skiten!!

Så nu är jag på jakt efter ett par nya favvobyxor.


Hojta om ni ser dom, Lindex är inköpsstället!!

Typiskt mig, och jag säger det igen. Tur att det var JAG som kastade dem!!!


Kommentarer

  • Annelie säger:

    Åhhh vad retligt! Lovar att jag ska hålla ögonen öppna efter favoritbyxor!

    2011-03-08 | 20:48:26
    Bloggadress: http://annelieagrell.blogspot.com
  • Evelina säger:

    jag veet!!

    Va inne på Lindex vid triangeln idag men hissen va trasig så jag får gå dit senare i veckan..

    Kram

    2011-03-08 | 21:15:26
  • :) säger:

    Ja, tur att det var du som gjorde bort dig och kastade dom.

    Hade däremot din karl gjort samma sak, av misstag kasta ett par byxor som Milla kan använda i högst någon vecka till, (för barnen växer ju en hel del)Katastrof...

    Jo, så hade nog din karl (Tobbe) åkt ut me huvet före, stackarn har det inte lätt...



    det är bäst han lägger upp ett lager av favorit kläder till de övriga i familjen om han någongång skulle råka ut för ett sånt missöde...

    2011-03-09 | 09:07:27

Kommentera inlägget här: