jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Underbara dag.

Kategori: Allmänt

Idag har det varit alldeles underbart väder här i Malmöet. Näst intill vindstilla, superblå himmel och en skönt stekande sol.
Jag och Anna hade tänkt att avnjuta en god kaffe nere på stan i solen när Mila sov, men hon (Milla alltså) valde istället att vara vansinnig och ovanligt tjurig.
Jag blev knäckt och gick hem. Hon skrek hela vägen innan hon däckade av ren utmattning. Jag satte mig på en parkbänk i parken, i hopp om lite sol och stek innna det var dags för att hämta hem det störa busfröet.. Men då vankande lillfisen igen...

Jag har i alla fall klickat hem en megagrill och en slagborr idag, alltid en början, med tanke på hur mycket saker man behöver inhandla när man köper hus...
Men nu kan vi i alla fall borra hål i väggarna och grilla på altanen...!!


Jag har även börjat beta av min önskelista (eftersom det inte är någon annan som gör det;))
Idag blev det en snygg burk med Kusmi-te.


Kollade precis mitt skattebesked och det var en positiv överraskning. Sånt gillas=)
Det kanske blir fler presenter till mig själv framöver...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: