jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Budapest i bilder..

Kategori: Allmänt

Som vanligt när jag ska iväg på något s sover mina barn som skit..
Natten mellan torsdagen och fredagen var en av de värre. Milla vägrade sova och Liam pratade i sömnen, eller skrek i sömnen...
Vid ett-tiden tröttande jag på Millas stök och gick in o la mig hos Liam, och efter att han hade sparkat på mig i en timme eller två så började ha kräkas...
Och då vaknade Milla och sen var kaoset igång...
Jag somnade någon gång efter 03.20 och när klockan ringde strax efter 06 så kändes det som att hela jag var ett slitet vrak.
Men upp kom jag och tur var väl det, för vilken toppen-helg vi haft...

Bjuder på lite bilder...


Tjejerna på Kastrup...

   
På uppdrag med Trabant för att lösa en massa olika updrag... Sjukt kul!!


Maria och jag.. med dagens första öl!!

   
Diplom fick vi allihopa...                      Ingrid & Malin på vårt hotell, i foajen...! 


På äventyr i storstaden...

   
Gondol uppför berget för att sen hitta en fantasktisk utsiktsplats med restaurang och gott vin=)


Isabella, Malin och jag med (buda) pest i bakgrunden...


Vin i väntan på lunchen..

   
Toalettbesök, livemusik och vespa hanns oxå med...

Jag lämnade kameran hemma under kvällstid så festbilderna får ngn annan står för..

Budapest är en fantastisk stad och vi fick verkligen se den från dess allra bästa sida..




Kommentarer


Kommentera inlägget här: